Fitness - programy treningowe

Chcesz pozbyć sie zbędnych kilogramów i wymodelować sylwetke?

Program treningowy ''12 tygodni''skierowany jest właśnie do Ciebie!

Promgram'' 12 tygodni'' składa sie z trzech czterotygodniowych cykli, w którym każdy z nich to indywidulanie dopasowany plan trenigowy i dietetyczny!

Przed rozpoczeciem każdego cyklu uczestnik zostanie poddany szczegółowym pomiarom takim jak: analiza skladu ciała, waga, obowdy oraz testy sprawnosci fizycznej.

 

                                                                                                                                                                                            

AKTYWNY SENIOR

Od 6 października 2015 r. zapraszamy na nowe grupy Aktywny Senior na sali Fitness.
Zajęcia będą odbywać się we wtorki i czwartki o godz. 11.30.

tel. Strefa Fitness - 22 443 00 91.

                                                                                                                                                                                             

 

TRENING DLA BIEGACZA – przygotowanie do sezonu

Trening dla osób biegających i nie tylko. Zajęcia odbywające się na sali, mające na celu poprawę stabilizacji, techniki, siły, szybkości, koordynacji i wytrzymałości mięśni najbardziej zaangażowanych podczas biegu, z wykorzystaniem oceny wzorców ruchowych. Trening ten stanowi doskonałe uzupełnienie treningów biegowych.

Zajęcia prowadzone przez instruktora i fizjoterapeutę Wojtka  Myślińskiego.

 


 

AKTYWNA W CIĄŻY

Zajęcia dla kobiet w ciąży, które pragną przygotować się do porodu i jednocześnie nie rezygnować z aktywności fizycznej. Zajęcia oparte są o elementy  pilates'u i body ball oraz dostosowane do każdego etapu ciąży.

Zajęcia odbywają się w poniedziałki i środy o godz. 10.30. 
Zapisy - Strerfa Fitness - 22 443 00 91.
 


 

Program treningowy BODY BUILDING jest przeznaczony dla osób chcących poprawić muskulaturę ciała. Trening jest podzielony na cztery treningi w cyklu tygodniowym , który wykonujemy przez okres trzech miesięcy.  Treningi dzielą się na : 1 –klatka triceps, 2 – nogi, 3 – plecy biceps, 4 – barki. Każda jednostka treningowa jest poprzedzona rozgrzewką i zakończona brzuchem,  stretchingiem i cardio. Trening jest prowadzony pod okiem instruktora.