Fitness - grafiki zajęć

 

    

 

AKTYWNA W CIĄŻY PONIEDZIAŁEK i ŚRODA godz. 10.30, PIĄTEK 13:30

Zajęcia dla kobiet w ciąży, które pragną przygotować się do porodu i jednocześnie nie rezygnować z aktywności fizycznej. Zajęcia oparte są o elementy pilates'u i body ball, dostosowane do każdego etapu ciąży.

 

TRENING FUNKCJONALNY - jest to rodzaj treningu wielostawowego, wielopłaszczyznowego,który pomoże poprawić siłę, kondycję, wydolność , szybkość oraz harmonijnie wzmocnić mięśnie całego ciała. Podstawową zasadą, która obowiązuje w tego typu aktywności jest funkcjonalność ruchu, czyli możliwość jego wykorzystania w życiu codziennym. W treningu tym odchodzi się od ćwiczeń fizycznych z wykorzystaniem maszyn do treningu siłowego oraz sprzętu aerobowego na rzecz takich przyborów jak: step, piłka lekarska, TRX, bosu itp.

STRETCHING - zestaw ćwiczeń fizycznych polegający na rozciąganiu i rozluźnianiu mięśni, wpływa on pozytywnie na elastyczność mięśni, ruchomość stawów, koordynacje ruchową, poprawia krążenie, obniża poziom stresu oraz ujędrnia sylwetkę. Podczas wykonywania ćwiczeń ważne jest zachowanie koordynacji ruchowej, równomiernego oddechu i nieprzesadzanie z napinaniem mięśni. Stretching polecany jest osobom, które uskarżają się na sztywność i bóle karku oraz stawów, osobom prowadzącym siedzący tryb życia ale także osobom aktywnym fizycznie.

PŁASKI BRZUCH - zajęcia przeznaczone dla osób, którym szczególnie zależy na wyrzeźbieniu mięśni brzucha i talii. Zajęcia rozpoczyna krótka rozgrzewka, druga część poświęcona jest specjalistycznemu treningowi ukierunkowanemu na wzmocnienie i ukształtowanie mięśni brzucha.  

BUP/ABT - brzuch, uda , pośladki. Zajęcia ukierunkowane na wzmocnienie i ujędrnienie dolnych partii ciała, wzmocnienie tych partii mięśniowych jest warunkiem lepszej stabilizacji kręgosłupa, poprawia sylwetkę. Prowadzone w umiarkowanym tempie. 

TBC (Total Body Condition) - gimnastyka polegająca na kształtowaniu sylwetki poprzez łączenie wysiłku aerobowego (ciężarków, taśm gumowych itp.) i ćwiczeń na rzeźbienie mięśni. Podczas zajęć angażowane są wszystkie partie mięśniowe. Ćwiczenia zwiększają wydolność fizyczną, poprawiają koordynację ruchu oraz przyspieszają spalanie tłuszczu. Trening idealny dla osób w każdym wieku.

ZDROWY KRĘGOSŁUP - Zajęcia prozdrowotne skupiające uwagę na stabilizacji i wzmacnianiu mięśni posturalnych. Ćwiczenia zdrowy kręgosłup to terapia bólów kręgosłupa, poprawa prawidłowej postawy ciała, wzmocnienie osłabionych mięśni głębokich. Trening ten wpływa również na poprawę ruchomości stawów, rozciąga mięśnie osłabione siedzącym trybem życia, przeciwdziałając przykurczom i bólom. Zajęcia o charakterze profilaktycznym polecane osobom zdrowym jak i osobom z niegroźnymi dolegliwościami kręgosłupa. 

FAT BURNING - Zajęcia aerobowe szczególnie ukierunkowane na optymalne spalanie tkanki tłuszczowej. Zajęcia prowadzone są w umiarkowanym tempie, polegają na łączeniu prostych kroków w układ choreograficzny który przeplatany jest ćwiczeniami wykonywanymi również w tempie aerobowym. Układ choreograficzny powtarzany jest kilkakrotnie dzięki czemu poprawia koordynację i pamięć ruchową. Trening wspaniale spalający tkankę tłuszczową. Zajęcia dla wszystkich. 

JOGA FUNKCJONALNA - zajęcia tematyczne, wzmacniające, rozciągające i tonizujące poszczególne grupy mięśni, powięzi w korelacji z relaksującym, przeponowym oddechem aby osiągnąć prawidłowo funkcjonujące, w rezultacie silne i elastyczne   ciało  a przy okazji  ukształtowaną, smukłą sylwetkę. 

DYNAMICZNA "FLOW" - forma łagodnna, o zróżnicowanej dynamice, zbudowana z energetyzujących, modyfikowanych sekwencji pozycji, tak by podążając za rytmem oddechu przeponowego, osiągnąć harmonię, świadomość, zdolność koncentracji oraz  wzmocnione, elastyczne, wysmuklone ciało. 

JOGA REGENERACYJNA/początkująca - zajęcia  z wydłużonym czasem trwania w pozycjach, z naciskiem na relaksacyjny oddech,  z wykorzystaniem  sprzętu,  pozwalające zniwelować  napięcia  i ograniczenia w poszczególnych najbardziej obciążanych  partiach ciała.

SPINNING
Trening na rowerach stacjonarnych. Instruktor nadaje tempo, a towarzysząca muzyka dostosowana do obciążeń sprawia, iż jazda staje się samą przyjemnością dla wszystkich ćwiczących. Unikalna forma treningu pod względem spalania kalorii i rozwijania kondycji fizycznej.PINNING


BRZUSZKI
Zajęcia maja na celu wzmocnienie i wyszczuplenie mięśni brzucha. Ćwiczenia rozpoczynają się krótką rozgrzewką, po której następują na przemian ćwiczenia wzmacniające mięśnie brzucha, oraz ćwiczenia wzmacniające mięśnie grzbietu. Na koniec – stretching, w czasie którego rozciągane będą przede wszystkim mięśnie które najbardziej pracowały.