Fitness - grafiki zajęć

 

 Grafik PAŹDZIERNIK 2020 r.


 

 

AKTYWNA W CIĄŻY - zajęcia dla kobiet w ciąży, które pragną przygotować się do porodu i jednocześnie nie rezygnować z aktywności fizycznej. Zajęcia oparte są o elementy pilates'u i body ball, dostosowane do każdego etapu ciąży.


SALSATION® jako trening taneczny wplata w każdą chorografię ELEMENTY TRENINGU FUNKCJONALNEGO w postaci 4 podstawowych filarów mobilnosci człowieka. W każdym utworze będziemy więc : Przemieszczać się Zmieniać poziom środka ciężkości (obniżać się i unosić) Przyciągać coś i odpychać (jako imitacje ruchów codziennych) Używać rotacji ciała. Wszystkie te elementy będą wykonywane przy okazji ruchów tanecznych oraz gwarantowanej dobrej zabawy. Trenujemy tańcząc. Dodatkowo używamy wielu rodzajów muzyki co pozwala nam opowiadać tanecznie różne historie.

TRENING FUNKCJONALNY - jest to rodzaj treningu wielostawowego, wielopłaszczyznowego,który pomoże poprawić siłę, kondycję, wydolność , szybkość oraz harmonijnie wzmocnić mięśnie całego ciała. Podstawową zasadą, która obowiązuje w tego typu aktywności jest funkcjonalność ruchu, czyli możliwość jego wykorzystania w życiu codziennym. W treningu tym odchodzi się od ćwiczeń fizycznych z wykorzystaniem maszyn do treningu siłowego oraz sprzętu aerobowego na rzecz takich przyborów jak: step, piłka lekarska, TRX, bosu itp.

STRETCHING - zestaw ćwiczeń fizycznych polegający na rozciąganiu i rozluźnianiu mięśni, wpływa on pozytywnie na elastyczność mięśni, ruchomość stawów, koordynacje ruchową, poprawia krążenie, obniża poziom stresu oraz ujędrnia sylwetkę. Podczas wykonywania ćwiczeń ważne jest zachowanie koordynacji ruchowej, równomiernego oddechu i nieprzesadzanie z napinaniem mięśni. Stretching polecany jest osobom, które uskarżają się na sztywność i bóle karku oraz stawów, osobom prowadzącym siedzący tryb życia ale także osobom aktywnym fizycznie. 

TBC (Total Body Condition) - gimnastyka polegająca na kształtowaniu sylwetki poprzez łączenie wysiłku aerobowego (ciężarków, taśm gumowych itp.) i ćwiczeń na rzeźbienie mięśni. Podczas zajęć angażowane są wszystkie partie mięśniowe. Ćwiczenia zwiększają wydolność fizyczną, poprawiają koordynację ruchu oraz przyspieszają spalanie tłuszczu. Trening idealny dla osób w każdym wieku.

ZDROWY KRĘGOSŁUP - Zajęcia prozdrowotne skupiające uwagę na stabilizacji i wzmacnianiu mięśni posturalnych. Ćwiczenia zdrowy kręgosłup to terapia bólów kręgosłupa, poprawa prawidłowej postawy ciała, wzmocnienie osłabionych mięśni głębokich. Trening ten wpływa również na poprawę ruchomości stawów, rozciąga mięśnie osłabione siedzącym trybem życia, przeciwdziałając przykurczom i bólom. Zajęcia o charakterze profilaktycznym polecane osobom zdrowym jak i osobom z niegroźnymi dolegliwościami kręgosłupa. 

JOGA FUNKCJONALNA - zajęcia tematyczne, wzmacniające, rozciągające i tonizujące poszczególne grupy mięśni, powięzi w korelacji z relaksującym, przeponowym oddechem aby osiągnąć prawidłowo funkcjonujące, w rezultacie silne i elastyczne   ciało  a przy okazji  ukształtowaną, smukłą sylwetkę. 

JOGA DYNAMICZNA  - forma łagodna, o zróżnicowanej dynamice, zbudowana z energetyzujących, modyfikowanych sekwencji pozycji, tak by podążając za rytmem oddechu przeponowego, osiągnąć harmonię, świadomość, zdolność koncentracji oraz  wzmocnione, elastyczne, wysmuklone ciało. 

JOGA REGENERACYJNA/początkująca - zajęcia  z wydłużonym czasem trwania w pozycjach, z naciskiem na relaksacyjny oddech,  z wykorzystaniem  sprzętu,  pozwalające zniwelować  napięcia  i ograniczenia w poszczególnych najbardziej obciążanych  partiach ciała.

AKTYWNY SENIOR - zajęcia poświęcone osobom 55+, mające na celu poprawienie zdrowia, mobilności stawów, wzmocnienie mięsni głębokich oraz zadbaniu o kondycję fizyczną i psychiczną.